infiintare firma online

INFIINTARE FIRME ONLINE

Companiilor par să nu le placă termenul „consultanță de schimbare”, deoarece reprezintă un eșec. Adevărul este că consultanța de schimbare reprezintă succesul în realizarea că compania merge într-o direcție greșită. Singura dată când compania eșuează este atunci când nu mai este posibil să se facă o schimbare. Ajutăm companiile să pivoteze în direcții mai profitabile unde se pot extinde și crește. Este inevitabil ca companiile să ajungă să facă câteva greșeli; îi ajutăm să corecteze aceste greșeli.

Ajutăm companiile să își transforme proiectele neprofitabile în ceva care le aduce beneficii.

    Aș dori să discut:

    Ajutăm persoanele fizice să-și evalueze abilitățile sa migreze si spre piata online, să aleagă o nouă direcție care să utilizeze talentele echipei și resursele cel mai productiv mod si tot odata de monetiza singur munca si va putem ajuta in a obtine cat mai repede toate actele necesare pentru a infiinta un PFA intrucat sa va fie usor.

    Va puteam ajuta sa infiintati cat mai repede un PFA

    Puteți transforma afacerea dvs. într-un activ care produce venituri, care vă permite să lucrați atât cât sau cât doriți.

    Timpul si birocratia te pot face sa pierzi mai mult

    Procesul de inregistrare a unei societati poate fi deosebit de anevoios si, de cele mai multe ori, poate consuma o perioada indelungata de timp pentru atingerea rezultatului. Timpul dumneavoastra poate fi utilizat in moduri mult mai utile pentru dezvoltarea afacerii pe care v-o doriti intrucat FIRMESRL.RO va poate oferi asistenta in cadrul acestui proces.

    Infiintari societati comerciale

    In Romania, pentru a infiinta o firma, exista o intreaga procedura pe care trebuie sa o parcurgi, iar ajutorul unui avocat in acest demers este extrem de important. Cei care vor sa infiinteze o firma in Romania pot alege intre mai multe tipuri de societati.

    Primul pas important pentru a infiinta o societate este pregatirea documentatiei necesare. Ulterior, aceasta se va depune la Registrul Comertului.

    Cand va decideti sa infiintati o firma, puteti alege una din urmatoarele forme:

    • intreprindere individuala (II)
    • persoana fizica autorizata (PFA)
    • societate pe actiuni (SA)
    • societate cu raspundere limitata (SRL)
    • societate cu raspundere limitata debutant (SRL-D)
    • Rezervarea denumirii societatii
      • Actul constitutiv, autentificat de un avocat
      • Documente sediu social: contract sediu social, inchiriere sau subinchiriere, dupa caz, asociere in participatiune, uzufruct, comodat, contract de leasing imobilier, de uz
      • Acordul semnat al Asociatiei de proprietari/ locatari, daca este nevoie
      • Acordul vecinilor, daca este nevoie
      • Cazier fiscal al antreprenorului (daca sunt mai multi asociati/administratori este nevoie de cazierul fiscal al fiecaruia)
      • Copie CI/ Pasaport al fiecarui asociat sau administrator
      • Specimen de semnatura al administratorilor societatii
      • Imputernicire de la avocat
      • Declaratie pe propria raspundere ca asociatul sau administratorul poate indeplini calitatea respectiva; fiecare asociat si administrator va da o astfel de declaratie, iar declaratiile trebuie sa fie autentificate obligatoriu
      • Dovada ce atesta depunerea sumei pentru capitalul social la banca (extras de cont sau recipisa)

    Ad-avocat va poate ajuta cu raspunsuri la intrebari legate de infiintarea unei firme in Romania si va poate indruma pentru intocmirea si depunerea documentatiei la organismele competente.

    In functie de tipul societatii pentru care optati, documentatia necesara va fi alta. Dupa ce v-ati decis ca doriti sa infiintati o societate, urmatorul pas va fi sa pregatiti un dosar cu documentatia enumerata mai sus.

    Actul constitutiv, autentificat de un avocat

    Acesta este cel mai important document pe care trebuie sa-l pregatiti atunci cand v-ati propus sa infiintati o firma. Actul constitutiv al societatii trebuie redactat in prezenta unui notar public, iar apoi atasat dosarului ce se va depune la Registrul Comertului.

    Actul Constitutiv este obligatoriu daca ati optat pentru urmatoarele forme de firme:

    • societate cu raspundere limitata (SRL)
      • societate pe actiuni (SA).

    PFA-urile si Intreprinderile Individuale doar vor completa o cerere simpla emisa de catre Registrul Comertului.

    Rezervarea denumirii firmei

    Este primul lucru pe care trebuie sa-l faceti atunci cand v-ati decis sa infiintati o firma. Mai exact, verificati disponibilitatea denumirii si rezervati denumirea respectiva pentru societate. Rezervarea denumirii este obligatorie pentru orice forma juridica a viitoarei firme.

    Ca sa fiti sigur ca denumirea este disponibila si utilizabila, pregatiti 3 denumiri in ordinea preferintelor. La Registrul Comertului veti completa o cerere in care veti mentiona denumirea aleasa, precum si forma juridica a viitoarei firme. De asemenea, in aceasta etapa puteti stabili si logo-ul societatii.

    Dupa ce v-ati decis cu privire la denumirea societatii, puteti incepe pregatirea documentatiei pentru depunerea la Registrul Comertului si inmatricularea firmei.

    Atentie!

    In functie de tipul de firma pe care doriti sa o infiintati, va trebui sa completati si sa depuneti un anumit tip de cerere la Registrul Comertului. In acest punct, avocatii nostri va pot indruma pentru a eficientiza cat mai mult intregul proces de infiintare a unei firme, indiferent de forma aleasa.

    Ce informatii trebuie sa includa Actul Constitutiv?

    • informatii despre asociatii firmei (inclusiv nationalitate si domiciliu)
      • informatii despre obiectul sau obiectele de activitate ale firmei
      • denumirea firmei (asa cum a fost ea rezervata)
      • adresa sediului social
      • informatii privitoare la capitalul social depus, inclusiv contributia adusa de fiecare asociat
      • informatii despre administrator/ administratori
      • informatii despre alte sedii sociale, durata si dizolvarea altei/ altor firme (daca este cazul).

    Acest Document Constitutiv al firmei poate sa includa, de asemenea, clauze suplimentare stabilite de catre asociati in momentul infiintarii societatii.

    Pentru ajutor in pregatirea si depunerea documentatiei necesare pentru infiintarea unei societati, precum si pentru consultanta juridica privind intocmirea Actului Constitutiv al unei societati, noi va putem ajuta.

    Documentatia pentru sediul social

    Orice firma va avea nevoie de un sediu social pentru desfasurarea activitatii. La aceasta firma, autoritatile vor trimite documente oficiale. Cand inscrieti firma in Registrul Comertului, trebuie sa aratati clar care este adresa sediului social al firmei. Pentru aceasta, veti avea nevoie de unul din actele de mai jos:

    • contractul de comodat
      • contractul de inchiriere
      • contractul de leasing imobiliar
      • contractul de vanzare – cumparare
      • certificat de mostenitor, daca este cazul.

    In cazul in care sediul viitoarei firme se afla intr-un bloc locuit, atunci va trebui sa cereti si sa dovediti faptul ca vecinii si asociatia de proprietari sunt de acord cu infiintarea firmei la adresa respectiva.

    Cerere pentru inregistrarea firmei

    Cererea pentru inmatricularea firmei poate fi gasita pe site-ul Registrul Comertului de pe raza teritoriului adresei sediului social. Acesta cerere este astfel conceputa incat veti putea opta pentru inregistrarea firmei in scopuri fiscale. Dupa depunerea acestui formular, veti obtine autorizatia de functionare a societatii.

    Daca doriti ca avocatul nostru sa se ocupe de completarea si depunerea documentelor necesare pentru inmatricularea unei firme, ne puteti contacta. Avantajul este sa nu veti mai pierde timp cu deplasarea la autoritatile competente si la Registrul Comertului. Putem face toate acestea, in baza unei imputerniciri.

    Dovada ce atesta depunerea sumei pentru capitalul social la banca

    Pentru dovada, va fi nevoie sa deschideti contul bancar al viitoarei firme si sa depuneti suma pentru capitalul social. In acest demers, va trebui sa alegeti banca dorita, sa depuneti mai multe documente, inclusiv:

    • Actul Constitutiv
      • dovada ca ati rezervat denumirea societatii
      • CI al persoanei imputernicite sa deschida contul.

    Tot in aceasta etapa, veti putea decide o persoana sau mai multe (asociati/ administratori) care vor tine legatura cu banca, in vederea finalizarii sau solutionarii diverselor operatiuni bancare.

    Extrasul de cont pe care il veti avea in urma deschiderii si depunerii capitalului social trebuie atasat mai departe, ca dovada la dosarul pentru Registrul Comertului.

    Alte acte necesare pentru infiintare firma

    • Specimenul de semnatura, legalizat la un birou notarial
      • extrasul de cont ce dovedeste varsarea capitalului social in contul deschis (eliberat de catre banca)
      • declaratie pe propria raspundere pentru indeplinirea responsabilitatilor si calitatilor administratorului/ administratorilor
      • alte cereri eliberate de catre Registrul Comertului, in functie de caz.

    Documente speciale necesare pentru a infiinta un PFA sau o Intreprindere Individuala in Romania

    Pentru PFA-uri si II-uri este nevoie de mai putine documente pentru infiintarea firmei. Acesta este unul din motivele pentru care firmele mici opteaza pentru PFA sau II.

    Veti avea nevoie de:

    • cerere de la Registrul Comertului, completata
      • semnaturile tuturor membrilor ce vor participa la activitatile desfasurate de viitoarea firma
      • cazierele fiscale ale tuturor participantilor
      • copii de identitate ale tuturor participantilor
      • cerere de rezervare denumire (si logo – optional)

    Aveti intrebari legate de infiintarea unei anumite forme de societati comerciale?

    Va rugam sa ne contactati si va vom oferi raspunsuri pertinente si complete, in contextul actual al legislatiei.

    Întâmpinați o problemă de natură juridică și aveți nevoie de sfatul unui avocat bun?

    Puteti sa ne cautati la numarul de telefon afisat pe pagina.

    Sau puteti achizitiona produsul direct din magazinul online la sectiunea INFIINTEAZA – INFIINTEAZA P.F.A procedura este una foarte simpla !

    1. Pentru că este mai UȘOR de accesat și obținut, decât o deplasare fizică la un contabil sau un consultant financiar;
    2. Pentru că este mai SIMPLU să comunici live decât să te deplasezi la un birou;
    3. Pentru că este ACCESIBIL oricui și oriunde v-ați afla;
    4. Pentru că este mai ECONOMIC ca timp și costuri de deplasare;
    5. Pentru că este mai EFFICIENT și nu implică resursele unei întrevederi la birou;
    6. Pentru că oferă ACELAȘI REZULTAT ca o întrevedere fizică la birou.

    Dizolvare, lichidare, radiere companii

    Compania dumneavoastra a ajuns intr-un punct in care incetarea activitatii este solutia optima? Echipa noastra va poate ajuta si in acest caz, pentru ca intregul proces sa se desfasoare conform pasilor descrisi de Oficiul National al Registrului Comertului.

    Este important sa intelegeti si mai ales sa parcurgeti toti acesti pasi in momentul in care incheiati activitatea unei firme intrucat radierea incorecta poate crea neplaceri ulterioare, iar aici ne referim la modul in care aceste actiuni (sau lipsa unor actiuni corecte) se pot rasfrange asupra administratorului firmei.

     

    Este important sa efectuati corect dizolvarea, lichidarea si radierea chiar si atunci cand firma nu a mai inregistrat de mult timp activitate. Nu este recomandat sa lasati compania sa fie dizolvata din oficiu.

     

    Echipa FIRMESRL.RO va va fi de ajutor in toate cele trei etape:

    – dizolvare: incetarea activitatii de zi cu zi si pregatirea pentru lichidare; aceasta faza incepe din momentul in care Adunarea Generala a emis o Hotarare in acest sens (dizolvarea voluntara) sau in cazul in care firma este nevoita prin lege sa faca acest lucu.

    – lichidare: activele firmei (toate bunurile) sunt distribute catre creditori, in functie de prioritati si cerinte, iar restul (in cazul in care mai exista) se repartizeaza catre asociati; acest pas poate fi realizat cu ajutorul unui lichidator sau, mai simplu, cu ajutorul unei echipe de specialisti, precum cei din cadrul platformei noastre de consultanta online.

    – radiere: ultimul pas si cel in care compania inceteaza sa mai existe; in acest moment firma poate fi stearsa din Registrul Comertului.

     

    FIRME SRL RO ofera servicii complete de infiintare a firmei in Romania precum si pachete complete de servicii conexe, precum modificarea firmelor deja existente. Puteti apela la specialistii nostri daca este prima oara cand incepeti o afacere pe cont propriu dar si atunci cand aveti experienta in antreprenoriat, sunteti administrator sau actionar, si aveti nevoie de servicii rapide de schimbare sediu social, deschidere punct de lucru, revocare sau numire administrator si adaugarea unor noi coduri CAEN pentru companie. Toate aceste procese pot fi absolut necesare la un anumit moment in existenta companiei iar echipa noastra va poate ajuta sa va concentrati pe ceea ce este cu adevarat important: afacerea dumneavoastra, in timp ce noi ne ocupam, prin delegare, de solutionarea acestor proceduri administrative.

     

    Ne puteti contacta oricand pentru mai multe informatii si pentru toate serviciile de specialitate pe care FIRMESRL.RO le garanteaza prin vasta sa experienta si numeroasele cazuri de succes.

    Vânzările online sunt în creștere!

    Cum vă putem ajuta?

    Doriți să contactați un consultant web sau un consultant financiar?

    Firmesrl este un partener de neprețuit. Echipela noastre a colaborat foarte bine si ne-au sprijinit in crearea unei ascociatii pentru protectia mediului. Felicitari si o sa revenim tot timpul cu mare placere

    Daniel Vladan
    Director, Bluewater Corp Srl

    Vrei sa iti faci un web site - ieftin, profesional si rapid ?